Brev:
Små børns hjerterytme
20. februar 2005
Alder:
7 mdr.
Små børns hjerterytme
Kære Helen
Min søn på 7 mdr. er begyndt at vågne flere gange i aftenens/nattens løb med et skrig. Hans lille hjerte hamre derud af, og efter han er faldet i søvn igen, synes jeg stadig det banker meget hurtigt, selvom det bliver mindre "hårdt".
Jeg tænker, han har drømt, men undrer mig over at hjertet bliver ved med at køre i forholdsvist "højt tempo". Hvordan er små børns hjertefrekvens i forhold til voksnes?
Mange hilsner
Bonnie