Brev:
17 mdr står tidligt op - part II
29. december 2021
Alder:
17 mdr.
17 mdr står tidligt op - part II
Hej Helen
Mange tak for dit svar. Vi vil da så prøve at afkorte hans morgener👍 Men tænker du timerne skal gøres ‘kedelige’ med slukket lys og at vi siger shhh og prøver at få ham til at sove i al den tid. Det er forsøgt mange gange med gråd til sidst. Han er jo simpelthen superfrisk der.
Eller må han bare komme ned i stuen og lege på fuld drøn som han plejer?
Og du er ikke nervøs for antallet af timer søvn om dagen på 3-4 timer? Så vi skal ikke vække ham fra lurene?
Mira❤️