Brev:
Baby 4 måneder - fortsat
3. november 2021
Alder:
4 mdr.
Baby 4 måneder - fortsat
Hej igen Helen
Tak for dit svar.
Jeg vil egentlig også rigtig gerne til at komme lidt ud, jeg kan bare ikke se hvordan jeg skal få det til at gå op ift lur? F.eks babysvømning, mødregruppe, salmesang osv er jo altid på faste tidspunkter og med den smule rytme der er i hendes lure passer det altid med at det er midt i en lur. Måske et dumt spørgsmål, men hvordan gør man det med en baby der i forvejen har svært ved at falde i søvn?
I forhold til rytme ser vores dag lidt anderledes ud og en typisk dag vågner 5.15-5.30,noglw gange kan jeg give hende flaske og hun sover til 6.15-6.30,dagen begynder derfor som regel ret tidligt her. Om morgenen er hun allerede træt efter 1 time-1.5 og sover typisk en halv - en hel time her.
Er det godt for baby at komme i bad hver dag, tørre det ikke huden ud?
Jeg forsøger også at være aktiv med hende i hendes vågentimer, men nogle dage er ret lange og det kan være svært at "finde på" hvad man skal lave hele tiden.
Venlig hilsen
S