Brev:
Ingen søvn - 5 mdr. - part II
22. april 2021
Alder:
5 mdr.
Ingen søvn - 5 mdr. - part II
Hej Helen.
Lige en opfølgning på dit svar.
Han får ca. 1/2 dl grødmos og 1/2 dl grøntsagsmos, så jeg tænker også at vi sagtens kan starte på lidt grød om morgenen også.
Du skriver det er okay, at han tager sit længste søvntræk om aftenen, men jeg synes jo netop ikke på noget tidspunkt i løbet af natten, at han tager et langt søvntræk, når han vågner hver 3.kvarter?
Han bliver aldrig puttet med flasken i munden, han er altid bevidst om, at han bliver lagt tilbage i tremmesengen, så det er ikke derfor han vågner hver 3. kvarter. Han har også sovet i sovepose siden han var 2 mdr, denne har ingen effekt. Hverken på eller uden.
Jeg har også prøvet at ligge mine hænder, end tungere dyne og pude over hans ben, men han er så stærk i benene at han faktisk bare flytter dynen eller puden.
En anden ting jeg har tænkt på, er at han jo altid om natten tager sine ben op i 90 grader, dette gør han aldrig i løbet af dagen.
Han har heller ikke fundet sine fødder endnu.
Burde han kunne gøre dette nu?
Når han ligger på sit legetæppe, er det mest hans hænder han bruger. Benene ligger oftest stille.
Han ligger rigtig fint på maven, og har fint overskud til at snakke imens og gribe ud efter legetøj.
Han har dog ikke fundet fidusen i at vende sig endnu, hverken den ene eller den anden vej.
Hilsener herfra