Brev:
Hvornår stopper man med putteflasken?
22. maj 2019
Alder:
16 mdr.
Hvornår stopper man med putteflasken?
Hej Helen.
Vores datter er 16 måneder og får forsat flaske til nat. Hun spiser rigtig meget af den og er glad for den.
Vi har dog tænkt om hun er ved at være for gammel til den? Findes der nogen regel herom?
Når man stopper med den erstatter man så med et alternativ ? Og i så fald hvor længe gør man ca. det?
Hun får forsat MME i den. (Amning stoppede vi med da hun var godt 1 år)
Hun trives generelt godt. Følger sin kurve, glad og veltilpas.
Hilsen