Brev:
Nattebøvs
11. november 2018
Alder:
6 mdr.
Nattebøvs
Hej Helen,
Jeg synes det kan være lidt svært at få min søn på 6 måneder til at bøvse om natten. Han sover i sin egent seng på eget værelse så jeg ligger ikke længere ned og ammer, men sidder nu op i en stol.
Nå han ammer om dagen ammer vi, bøvser og ammer igen. Men om natten sover han ofte så snart han bliver lagt til, han bliver meget ked af det når han bliver taget fra for at bøvse da han jo vågner op af det.
Kan jeg gøre noget for at lette det for ham?
Med venlig hilsen
Kris