Brev:
Sover børn længere lure i en barnevogn?
24. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Sover børn længere lure i en barnevogn?
Hej Helen,
Ved du om børn generelt sover længere lure i en barnevogn end i en seng indenfor?
Jeg synes egentlig at det fungerer fint med lure indenfor, men min søn sover ikke lange lure - 30 min. Til 1 times varighed hver 2. Time.
Med venlig hilsen
En mor