Brev:
Barnevogn og søvn
5. september 2018
Alder:
4 mdr.
Barnevogn og søvn
Hej Helen
Det går så fint med Laura og sengen - jeg flytter hende når hun sover godt. Vi er netop startet op på at flytte lidt hurtigere så hun falder i søvn i sengen - hvilket går fint.
Laura er super god til at falde i søvn i barnevognen når den står stille eller hvis vi går - men vågner ofte så snart vi er hjemme og den står stille - hvad kan jeg gøre for ar hun sover videre. Jeg kan ofte putte hende i sengen også sover hun igen. Men det ville være skønt hvis hun kunne sove længere i vognen.
På forhånd tak
Maja