Brev:
Vågner om natten - får hun nok mad/drikke?
24. april 2018
Alder:
6 mdr.
Vågner om natten - får hun nok mad/drikke?
Hej igen
Jeg bliver simpelthen nødt til at skrive til dig igen :)
Jeg har lyttet til dine råd og afprøvet dem. Dog har det desværre ikke ændret på nattesøvnen endnu. Jeg er i tvivl om hun får mad nok. Hun er næsten 7 måneder nu.
Vores rutiner ser således ud nu.
Kl. 7 vågner hun
7.30 øllebrød eller havregrød med frugtmos
Kl. 9 frugt eller smoothi
9.30 sover ind til kl. 11
Kl. 12 spiser hun bondebrød med pålæg og grøntsager, el grøntsagsmos med kød.
Kl 14 ammes og sover ind til kl 16.
Kl 17 spiser vi aftensmad. Grøntsagsmos med kød eller det vi får
Kl. 18.30 frugt eller bananpandekage eller lignende
Kl 20 220 ml mme og sover
Kl. 23 drømmeflaske 200 ml.
Kl. 3 ammes
Kl 5 ammes
Kl. 7 godmorges.
Som du kan se er næsten alt mælkeindtaget om natten. Og er bange for det er fordi hun får for lidt om dagen? Men hvornpr skal jeg putte det ind ? Hun gider det ikke rigtig. Vil hellere spise "rigtig" mad, og skal vel også trappe ned på amningen? Jeg blander også mme i grøden. Hvor længe skal jeg gøre det ?
Nogle gange om natten er hun vågen i 2 timer af gangen. Skal jeg tage hende op når det er ? Hun er bare glad og vil snakke. Ligemeget hvad jeg gør. Så falder hun ikke til ro. Det er dybt frustreende og synd for hende. Synger, nusser, shh osv. Hun falder heller ikke i søvn med flaske eller bryst i munden. Dog med sut. Kan man vænne hende af med den ? Storebror brugte det ikke. Han sov meget bedre.
Det blev en lang smøre, men vil bare så gerne have det til at lykkedes