Brev:
Søvn - for lidt?
10. juni 2013
Alder:
5 mdr.
Søvn - for lidt?
Hej Helen.
Nu er jeg nødt til at stille dig et spørgsmål ang. vores datter der bliver 5 mdr om 14 dage.
Jeg er i tvivl om hun sover for lidt?
Hendes døgn ser sådan her ud:
5.30-6.00 vågner
7.30-8.00 flaske (165ml) og puttes til første lur/powernap
8.30-8.40 vågner
9.30-9.45 grød og vand fra kop
10.30-11.00 flaske (165ml) og puttes til dagens anden og den længste lur.
14.00-14.30 vågner og flaske (165ml)
16.30-17.00 dagens tredje og sidste lur/powernap
17.00-17.30 vågner(sover 30-35min) - flaske (165ml)
19.30-20.00 flaske (200ml) og puttes til natten
2.00-3.00 flaske (120-165ml)
Er det en okay døgnrytme for en baby på knap 5 mdr? Jeg er lidt i tvivl om jeg skal tilbyde hende en flaske når hun vågner om morgenen (5.30-6.00)?
Kan jeg tilbyde hende både frugtmos og flaske når hun vågner efter hendes lange lur?
Tak for hjælpen :-)
Venlig hilsen
Ditte