Brev:
Middagslur - 4 mdr.
9. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Middagslur - 4 mdr.
Hej Helen,
jeg er ved at blive sindsyg - sådan kan man vist godt sige!!
Tvillingerne er lige blevet 4 mdr, indtil for nogle uger siden har de glædeligt sovet i barnevognen - uden at køre - i 2-3 timer.
Nu mener jeg deres middagslur!
Jeg putter dem, før fylder jeg dem godt m mælken, de er trætte, brugte og sov kun lidt til deres formiddagslur!!
Men så sover de med så mange afbrydelser - nogle gange sover de kun 30 min og igen går jeg ud og kører, eller 5-10 min osv.
Jeg ved, at de er trætte, og de burde sove - deres rytme ser således ud:
De sover fra 19.00 til 05.30 - med afbrydelse til mad
lille power lur fra 07.00-07.30
igen form lur fra 09.30-10.00
middag fra 12.00 ca.
Power lur igen fra ca 15.30-16, el 16-16.30
Jeg ved godt at du anbefaler 3 lure om dagen, men det kan pt ikke lade sig gøre... De kan ikke holde sig så godt lang tid vågne!!
KAN jeg gøre noget, eller bare ser tiden an? Er det normalt? Måske en del af udvikling???
Med venlig hilsen
den trætte mor, som går op til 3 timer dagligt bare for at få børnene til at sove