Brev:
Mad - knap 7 mdr.
6. oktober 2020
Alder:
7 mdr.
Mad - knap 7 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en dreng knap 7 mdr. og det der mad syns vi begge vidst er lidt svært.
Han har aldrig rigtig ville ske mad, han vil sidde med tingene selv og prøve sig frem. Så det er jo ikke alverdens han får indenbords, det skal dog siges at han tage på som han skal.
Så jeg søger lidt nogle råd til hvordan jeg skal håndtere dette? Hvad kan jeg give ham? Han er Okay til at tygge, men proppen altid munden og så han bliver ked og ikke ved hvad kan lige skal gøre, vand vil han ikke have i disse situationer, så må fiske det ud af munden på ham.
Jeg ammer ham altid efter hvert måltid, det er ikke altid han vil,
Jeg er selv lidt firkantet og mangler sådan en god rytme til os, eller noget vi kan gå udfra og tilpasse os efter, måske jeg mangler lidt et eksempel på hvordan dagen kan se ud med mad og lur, han står typisk op mellem 5-6, og til nat ved 20-21 tiden, han sover 3-4 lure om dagen af en længde fra 45-2 timer.
Og hvordan med amning/ flasken om natten, hvordan burde en nat se ud ?
Håber det giver mening.
Venlig hilsen
Diana