Brev:
Dreng på 8 måneder har ingen rytme
5. februar 2020
Alder:
8 mdr.
Dreng på 8 måneder har ingen rytme
Hej Helen
Min søn på 8 måneder har jeg altid haft rigtig svært ved at få ind i en rytme. Jeg tror han virkelig mangler en fast rutine, for han er så pylret hele dagen og vil ikke noget som helst andet end at sidde hos mig.
Han er også meget svær at få til at sove, jeg skal vugge ham meget i meget lang tid, hvor han så til sidst overgiver sig.
Jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd til at få ham ind i en rytme og måske et par eksempler på nogle madplaner med tidspunkter.
Jeg håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Rikke