Brev:
MME og mad - 7 mdr.
21. december 2019
Alder:
7 mdr.
MME og mad - 7 mdr.
Hej Helen
Vores barn er for alvor i gang med at spise en masse gode måltider.
Jeg laver en del selv, både grød, frugtmos og grøntsagsmos. Men jeg mikser det også med færdiglavede ting - men kun "ren mad" eller hvad man skal kalde det, fx Sempers spaghetti bolognese, som ikke har nogle tilsætningsting i. Eller frugtmos uden noget anden end frugt.
Derfor går mit spørgsmål på MME. For jeg kan simpelthen ikke finde rundt i om man skal putte MME i al mad, hvor ofte og hvor meget.
Folk omkring mig gør mange forskellige ting.
Så hvordan hænger det sammen?
Lige nu hælder jeg 3 skeer i hver portion for det meste. Men jeg er bange for om vores barn får for meget af det eller af de ting der er i. Hun spiser jo også lidt kød til middag og aften.
Tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Madmor