Brev:
Siger nej til grøntsager
26. februar 2019
Alder:
2 år, 8 mdr.
Siger nej til grøntsager
Hej Helen
Over de sidste to-tre måneder er vores søn begyndt at sige nej til grøntsager, når vi tilbyder ham det til fx. aftensmaden. Tidligere var det ikke noget problem for ham at spise grøntsager, men det er det blevet nu. Han vælger grøntsagerne fra og vil hellere spise pasta, ris osv.
Har du nogle ideer eller råd til hvordan vi kan få ham til at spise grøntsager? Jeg har istedet lavet suppe og kommet grøntsagerne i der, og det har han det fint med han kan sagtens spise suppe med grøntsager i.
Kærlig hilsen