Brev:
Hvornår skal man mærke liv?
2. april 2023
Alder:
0 mdr.
Hvornår skal man mærke liv?
Hej Helen
Jeg venter mig mit første barn og er nu i uge 15. Jeg havde en del kvalme i starten, men nu synes jeg, at det går godt. Jeg tror måske, at jeg mærkede lidt liv i går aftes, men jeg er ikke sikker...
Hvornår begynder man at mærke liv? Og kan du beskrive, hvordan det mon føles, så jeg ved, om det er det, jeg mærker...
Tak,
Kristine