Bøvser og luft - 3 mdr.

2. marts 2023

Kategori:
Alder:
3 mdr.

Bøvser og luft - 3 mdr.

Kære Helen,

Tak for dit svar om søvn. Det har været brugbart og vi prøver ihærdigt.

Jeg har læst et indlæg fra 20. September 2016, som lyder præcis som vores Anna. Jeg søgte lidt frem og tilbage for at se, om nogle stod i samme båd og det gør der jo som regel ;-)

Jeg giver flaske tre gange dagligt og jeg kan se, at du i dit svar på “bøvser og luft” fra 2016, anbefaler en MME som hedder Enfamil AR, og jeg har også læst du før har skrevet det ikke forhandles i DK mere.
Hvorfor mon? ...

Annonce

... Ville det give mening at prøve det? For vores Anna er præcis som der bliver beskrevet i indlægget fra dengang.

Vil du anbefale at starte så småt på skemad og grød fra 4 mdr? Hun er 3 mdr og et par dage nu, for at se om det hjælper på rallen, svære bøvser og gylp.
Det er som om hun kæmper med det og kommer med nogle små “pres” lyde efter måltiderne.

Jeg håber det giver mening og er OK, at jeg henviser til et andet oplæg med samme udfordringer som vores lille pige.

Kære Annas mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

23. juli 2024 | Amning | 3 mdr.

Vægttab under amning

Kære Helen Så er vores lille datter kommet til verden efter en langvarig men...

20. juli 2024 | Sovevaner | 3 mdr.

Dagsplan 3 måneder

Hei! Jeg har en gutt på snart 3 måneder som er veldig vanskelig å få til å...

11. juli 2024 | Kost og ernæring | 4 mdr.

Kostplan 4 måneder

Kære Helen Min dreng er nu blevet 4 måneder, og han får fuld flaske. Han...

31. maj 2024 | Sovevaner | 4 mdr.

4 mdr og store søvnproblemer

Kære Helen Først vil jeg sige tusind tak for en side med rigtig god...

9. maj 2024 | Sygdom | 2 mdr.

Født med bule i hovedet

Kære Helen. Vi har en datter, som er født den 14. marts, efter en langvarig...

Annonce

Viden om børn:

Sele til barnevogn

Barnevognssele anvendes, når der er risiko for at barnet kan falde ud af barnevognen og barnet bør være under opsyn, når det er i sele. De fleste børn har brug for sele i barnevognen fra de er 6 måneder gamle - nogle børn lidt før.

Du bør altid vælge en barnevognssele som er DVN mærket (Dansk Varefakta Nævn). Selen skal spændes fast i barnevognens bund og den må ikke kunne trækkes løs.

Selvom barnet ligger i DVN mærket sele, skal der altid være opsyn med et barn...

Læs mere i Babylex

Citrusfrugter

Hvis man har allergi overfor græspollen, så kan man nogle gange reagere på citrusfrugter som appelsiner og klementiner. Reaktionen vil ofte være kløe og hævelse af læber, mund og svælg. Og det bedste man kan gøre er ikke at spise de citrusfrugter, som man reagerer på.

Nogle børn vil også reagere med rødt udslæt om munden, når de spiser citrusfrugter. Det skyldes normalt frugtsyren, som generer barnets lidt sarte hud og handler således ikke om at barnet ikke tåler...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen!

Jeg er godt nok glad for at jeg kan skrive til dig, jeg udnytter det i fuld stil!!

Tak for dine mange gode svar. Jeg elsker dem!

Hilsen Sophie, mor til pige på 9 måneder