Brev:
Mest mormor der dur
2. marts 2008
Alder:
16 mdr.
Mest mormor der dur
Hej Helen.
Jeg har et lidt mærkværdigt spørgsmål.
Vores søn Albert er ekstremt glad for sin mormor. Hun er super god til ham og de har noget helt specielt sammen, hvilket vi jo er glade for. Han elsker sin mormor. Her på det seneste har vi observeret, at han nogle dage KUN vil hende. Han pjevser når han er hos os og rækker armene ud efter hende. Det skal lige siges, at hun ofte er her fra fredag-søndag, hvor hun hjælper lidt til og tager ham om morgenen så vi kan sove lidt længe. LUKSUS?? Ja mon ikke. Vi er meget priviligeret der. Men er det for meget når han pludselig kun vil sin mormor eller er det helt naturligt?
En anden ting er, at jeg godt vil høre lidt mere om den fase/periode du har skrevet om når de blir´ 1½ år og som du skriver, sover uroligt om natten. Hvad er det der sker i den fase og hvor længe varer den?
PS. Nu går Albert. Han er SÅ stolt og det er vi selvfølgelig også. Skønt at se den lille blenumse og hjulben der forsigtigt går ud i verdenen:-)
Kærlig Hilsen
Karoline