Brev:
Fuldtidsamning 6 mdr
5. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Fuldtidsamning 6 mdr
Hej kære Helen - godt nytår!
Vi kæmper sådan herhjemme med skemad, min kære dreng får fortsat ondt i maven af alt vi giver ham, og det er så opslidende og synd for ham :(
Mit spørgsmål er derfor - nu han fuldtidsammes - hvor mange gange skal en baby på 6 mdr. ammes i det tilfælde?
Tak for svar - igen igen!