Svar: Reservebedste
21. september 2008
Alder:
11 mdr.
Kære Anette
Først .. Det gør mig ondt at høre at du har mistet din mor. Jeg kondolerer.
Jeg er helt enig med dig i at det vil være rigtig dejligt for din dreng, at vokse op med kontakt til den ældre generation og jeg synes det er en rigtig god idé at søge en reservebedste.
Det vil være oplagt at søge i lokalavisen, da den kommer i alle hjem hvor I bor. Det er også muligt at sætte opslag op i det lokale supermarked og lignende steder. I skal naturligvis kalde til samtale og mødes med de forskellige der forhåbentlig henvender sig og danne jer et indtryk. Hvordan er han/hun, hvordan reagerer jeres dreng, har de god kemi osv. Ligesom I også skal drøfte behov, fleksibilitet osv. så I hver især taler om de forventninger I har. Skal det være en fast aftale et par gange om måneden, skal det være når jeres dreng er syg eller ... hvad tænker I hver især.
Rigtig meget held og lykke med det, jeg håber det lykkes jer at finde en god ordning :o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske