Brev:
Kan jeg blive højere? - 18 år
2. juni 2003
Alder:
18 år
Kan jeg blive højere? - 18 år
Jeg er en fyr på 18 år. Jeg er meget træt af at jeg ikke er særlig høj (1,69), da alle mine venner er noget højere.
Kan man gøre noget? Eller må jeg lære at leve med det?
Hilsen
- Mig