Brev:
Hvad kan jeg gøre for at blive højere?
25. juli 2004
Alder:
16 år
Hvad kan jeg gøre for at blive højere?
Jeg er en pige på 16 år, jeg er ikke særlig høj. Hvad kan jeg gøre for at blive højere?