Brev:
Røde knopper på penis
30. maj 2004
Alder:
16 år
Røde knopper på penis
Hey
Jeg er en dreng på 16 år som har et problem.
Har ikke ville gå til lægen før jeg lige havde skrevet til 'Netsundhedsplejerske.dk'.
Der er røde flade knopper på min penis, og min forhud er helt rød, strammer og klør lidt.
Knopperne på penis klør eller gør heller ikke ondt. Jeg har været i seng med en pige før - kan det have noget og gøre med det? (begyndte efter samleje uden kondom.)
Håber du kan forklare det.!
Med venlig hilsen
Anders