Brev:
Opkast i forbindelse med tandbørstning
18. maj 2004
Alder:
17 år
Opkast i forbindelse med tandbørstning
Vil lige høre, hvad det kan være, når man kaster op hver morgen, når jeg er ved at børste tænder.
Kan det være for meget mavesyre?
Hver morgen når jeg står op og skal til at børste tænder, ja så kaster jeg op, kan det være det jeg børster mine tænder med?