Brev:
Jeg er for tynd
4. maj 2009
Alder:
15 år
Jeg er for tynd
Hej Helen.
Jeg er en pige på 15 år, og vejer kun 47 kilo.
Jeg er 182 cm høj, så det er temmelig voldsomt.
Har du nogle kostråd, jeg kan få, så jeg måske
kan tage lidt på?
Det ville være mig en rigtig stor hjælp! :D
- Nanna