Brev:
Motorisk udvikling - 6 mdr.
21. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Motorisk udvikling - 6 mdr.
Hej
Jeg har skrevet til dig før pga. min drengs dårlige søvn - han havde øreproblemer og det er overstået nu. Han sover som en drøm nu fra kl. 20 til kl 07.00 med et måltid ved mig kl 23.00.
Nu er vi nået til frustrationerne ved at man ikke kan bevæge sig ...tror jeg. Han har været meget hurtig til at vende og dreje sig det gjorde han allerede som 4 måneder gammel. Nu er han helt oppe på armene og prøver at løfte numsen - hvilket også lykkes nogle gange. Han kan rulle flere meter for at nå ting, men nu er han begyndt at strække sig helt op på armene skrige og slippe så han laver en flyver med strittende arme og ben.
Hvad handler det om? Han skriger helt vildt som om han virkelige er irriteret over der ikke sker noget. Kan vi hjælpe ham? Det er ikke gråd men raseri.
Er han er frustreret og hvordan får vi ham til at koncentrere sig frem for at skrige. Vi prøver at sætte ham på numsen og det kan han godt i lidt tid så vælter han, men han virker ikke så interesseret i at sidde som han er i at ligge på maven og lave flyver øvelser mens han skriger.
Håber på du har et godt råd.
Tak
Caroline og Magnus