Brev:
Baby græder når andre børn taler til ham
4. oktober 2019
Alder:
5 mdr.
Baby græder når andre børn taler til ham
Hejsa.
Tak for alle dine gode råd mht søvnen. Vi kæmper stadig men denne gang har jeg et nyt spørgsmål.
Jeg er ikke i mødre gruppe, så jeg skrev sammen med en pige på Facebook som også har et barn på 6.5 måneder ( min er 5 måneder) vi aftalte at mødes så børnene kunne lege. Min søn startede ud med at smile og grine lidt og finde hende interessant men straks pigen åbnede munden og sagde lyde fx som en lille tiger, så stor tudede han.
Jeg oplevede det samme igen idag, hvor en dreng på 1 år smilte til ham og min søn smilte igen men straks han talte til ham tudede han? - Han smiler altid og har intet imod voksne der taler til ham, der stor smiler han. Betyder det jeg skal mere ud blandt børn med ham? Jeg har en veninde som har en datter på 6 måneder og hende har jeg ikke oplevet problemer med, men hun siger heller ikke så meget.
Jeg er bare i tvivl om det er en fase? Jeg ønsker jo at han kan med andre børn.
Med venlig hilsen
Sanne