Brev:
Overtøj til lur
5. november 2020
Alder:
10 mdr.
Overtøj til lur
Hej Helen.
Jeg synes det er svært at vurdere hvor meget eller hvor lidt tøj de små skal have på, når de skal ud og sove lur i barnevognen, når vi nærmere os de kolde mdr.
Min dreng har altid en uld undertrøje og en body på og får pt. En uld jakke på med uld elefanthue. Derudover hans dyne.
Jeg tænke om det bliver for koldt når det bliver rigtig vinter?
Vi har en Voksi pose, men den lukker ikke nok til omkring halsen. Derfor har jeg overvejet at købe en ulddragt med luffer og fødder i, men bliver det for varmt med det tøj han har på i forvejen og så dyne?
Vores dreng er 10 mdr.
Hilsen herfra