Brev:
Uld og antal lag
24. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Uld og antal lag
Hej Helen,
Jeg er i tvivl, hvorvidt man bruger 2 lag uld - både en kortærmet M/u ærmer og så en langærmet udover? Eller det burde være nok med en langærmet - 1 lag?
Jeg synes at min søn er begyndt at få kolde arme om dagen, når han har en bomuldsbody på. Så mon ikke det er tid til en langærmet uldbody hver dag, eller vil det hjælpe med en kortærmet uldbody under den langærmet bomuldsbody?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor