Brev:
Hjælp til immunforsvar ifm. institutionsopstart
9. november 2020
Alder:
13 mdr.
Hjælp til immunforsvar ifm. institutionsopstart
Kære Helen
Allerede er jeg her lige igen, fordi jeg tænker, du måske virkelig kan hjælpe mig med følgende:
Efter Lasse startede i vuggestuen for et par måneder siden bliver han helt vildt tit forkølet, og tit med feber. Der går ikke en eller to uger mellem, og han hoster og er nærmest snottet konstant. Jeg ved, det er naturligt, fordi de skal vænne sig til en masse nye viraer og bakterier.
Alligevel tænker jeg, om jeg kan gøre noget for at hjælpe ham på vej, og booste hans immunforsvar. Nogle skriver om biostrath dråber.
Hvad siger du til det?
Eller har du andre anbefalinger?
Naturligvis udover varieret kost, godt med frisk luft og de andre gængse råd.
Rigtig god dag og igen stor tak for al din hjælp til os.
Bedste hilsner,
Lasses mor.