Brev:
Sove på maven?
24. januar 2023
Alder:
6 mdr.
Sove på maven?
Kære Helen
Lillebror er blevet 6 måneder og har altid været glad for at blive puttet og sove på siden. På det seneste er han begyndt at vælte om på maven, mens han sover. Især hvis han er forkølet eller der sidder en bøvs i klemme.
Han sover i en rummelig sovepose, men kan endnu ikke finde ud af at vende sig tilbage på siden/ryggen.
Han er god til at vende sig fra ryg til maven, men ikke omvendt. Pudsigt nok, for allerede da han var 6 uger vendte han sig flere gange fra mave til ryg. Det er som om han i mellemtiden har glemt, hvordan man gør 😉
Må han godt sove på maven nu, selvom han ikke selv finde der tilbage på siden/ryggen??
Med venlig hilsen
Maria Louise