Brev:
Sut om natten - 5 mdr.
18. januar 2023
Alder:
5 mdr.
Sut om natten - 5 mdr.
Kære Helen
Min datter er 5 mdr, og total afhængig af sin sut til natten.
Hun taber jo selvfølgelig sin sut i løbet af natten, selvfølgelig efter 45 min lagt til at sove.
Her starter hendes mosler og brokkeri, indtil jeg kommer og giver hende sutten igen.
Det kan fortsætte hele natten.
Nu vil jeg have hun skal kunne finde ro uden den sut. Jeg kan ikke rende frem og tilbage, det får jeg intet søvn ud af.
Hun har en sutteklud, som vi puttet hende med til hver lur siden hun var 2 mdr.
den er desværre bare ikke nok til at hjælpe hende videre i søvnen.
Jeg lader hende ligge og mosle rundt i sengen, fordi hun ligger bare og brokker sig. Jeg siger sssshh og ser hende på kinder. Det hjælper ikke!! Så begynder hun at græde, så tager jeg hende op og siger ssshhhh. Hun falder til ro og jeg ligger hende igen. Så går der 2 min, så begynder det hele igen.
I hendes barnevogn om dagen, kan hun sagtens tage en lur på 3 timer uden sin sut.
Har du evt. en god metode, hvori vi kan hjælpe hende videre uden sutten.
Med venlig hilsen
Marie