Brev:
Flere timers putninger
2. april 2021
Alder:
14 mdr.
Flere timers putninger
Hej Helen
Så har vi brug for din ekspertise igen. Den sidste uge har putningerne om aftenen taget flere timer.
Han er DØD træt, men prikker vitterligt sig selv i øjnene for at holde sig vågen. I går sov han 21.30, og han plejer at sove kl. 19. Det starter allerede når vi slukker lyset og “gør klar til nat”. Det er som om at ligeså snart han ved, at han skal i seng så kæmper han imod. Han skriger, græder og spræller.
Har du nogen gode råd? Vi putter ham først når han viser træthedstegn, og synes vi har prøvet både i egen seng som han plejer, i vores seng men han kæmper bare imod ligemeget hvad vi gør.
Til sidst falder han om af udmattelse. Det er hverken sjovt for ham eller os.
Hilsen mor