Brev:
15 mdr. nægter at falde i søvn selv - 15 mdr.
26. august 2020
Alder:
15 mdr.
15 mdr. nægter at falde i søvn selv - 15 mdr.
Hej Helen,
Tak for dit sidste brev med gode råd om sovevaner til vores datter på 15 mdr.
Vi har siden forsøgt at sidde med hende og læse en bog for at få ro på, men hun er på ingen måder interesseret i at sidde roligt og læse en bog. Hun bokser rundt og vil hellere lege. Er der andre måder hvor du tænker at vi kan få ro på hende inden sengetid?
Hilsen Anne