Brev:
Nattesøvn. Kan det være refluks?
30. september 2019
Alder:
5 mdr.
Nattesøvn. Kan det være refluks?
Hej igen og tak for dine råd vedr. Vores søns konstante opvågninger om natten.
Vi har forsøgt alt som du har anbefalet og fortsætter selvfølgelig. Indtil videre uden held, øv. Men han kan sove videre fra sine opvågninger uden mælk nu.
Hvormange ML mælk skal han have pr gang når han vejer 11kg? Min egen sundhedspkejeske har jeg ikke kunne få kontakt til i over en måned derfor er jeg dybt taknemmelig for din hjælp.
Lige nu får han 200ML pr gang 4x i døgnet. Den store mængde gør at han gylper men det har han altid gjort. Men tænker om det er for meget og det er derfor han gylper?
Indimellem sluger han det bare igen.
Om natten ligger han med hovedet helt bagoverbøjet er dette normalt? Kan gylpen generer ham om natten og forårsage disse opvågninger? Han gylper aldrig lige efter han har fået mælk der går lige lidt..
Han er jo en glad dreng så han trives og tager godt på.
Med venlig hilsen
Sanne