Brev:
Urolig søvn stadigvæk :)
16. november 2020
Alder:
6 mdr.
Urolig søvn stadigvæk :)
Kære Helen
Jeg ved godt jeg har spurgt om det før, men jeg har simpelthen brug for et råd nu :)
Arthur er fra 1/6, så snart 6 måneder. Han er bare sød, nem og dejlig... eneste lille minus er hans urolige nattesøvn, som er ved at drive mor til vanvid!!!
Han karter rundt i sengen (han sover med mig i dobbeltsengen) og jeg har kun lidt held med at få ro på hvis jeg ligger ham på siden og holder hans hænder. Det virker lidt, men så snart jeg slipper går det løs igen :(
Der er sjovt nok ingen problemer i barnevognen, her sover han sine lure fint og roligt.
Du får lige hans dagsrytme, hvis det skulle have betydning for noget.
Det skal lige siges at vi snart starter op med flere måltider og kød, men skal lige over de 6 måneder først :)
Vågner ca. kl. 06.00
Ca 8-8.30 får flaske i barnevogn og sover en lille time (han er begyndte helst at ville have flasken inden sovetid, så kan ikke få den i ham inden)
Ca kl. 10.00 får han grød med frugtmos til og vand af kop
Ca kl. 11.30-12.00 bliver han puttet med flaske til anden lur og sover ca. 1,5 time
Sidste lur tages i fars arme omkring kl. 16.00 og er på en halv times tid.
Kl. 17-17.30 aftensmad af grøntsagsmos med vand af kop
Kl. 19-19.30 puttetid i egen seng med flaske.
Kl. Ca kl. 22.00 begynder urolighederne og så kommer han over i mors seng.
Natflaske får han mellem 01-02.00
Håber du kan se om der er noget jeg kan ændre eller investere i, så natten kan blive lidt mere rolig:)
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Karina