Brev:
Ryste tur i barnevognen
14. april 2019
Alder:
4 mdr.
Ryste tur i barnevognen
Kære Helen
Tusind tak for dit sidste svar, det var som altid en stor hjælp :-)
Jeg har en bekymring som jeg gerne vil dele med dig, og høre dine tanker omkring.
Jeg var i dag ude at gå tur med barnevognen, det gør vi hver dag to gange om dagen, min søn elsker det, og sover så skønt, men i dag havde vi min mor med, og mormor skulle selvfølgelig have lov at skubbe barnevognen.
Vi plejer at gå samme tur på ca. 1 time hver gang, vi går stille og roligt, men i dag da mormor var med gik hun bare så stærkt at turen kun tog en halv time. Hun fløj bare afsted hen over brosten og grusstier, og barnevognen rystede bare afsted, jeg bad hende flere gange sætte farten ned uden held. Da vi var næsten hjemme vågnede min søn med et skrig, og græd og græd bagefter, helt utrøstelig, hvilket han ikke plejer. Kan han have taget skade af alt det rysteri i barnevognen?
Synes det var rigtig ubehageligt, og bagefter har jeg haft rigtig dårlig samvittighed over at jeg ikke bare tog vognen fra hende :-(
Hilsen
Alex mor