Svar: Ryste tur i barnevognen
14. april 2019
Alder:
4 mdr.
Kære Alex mor
Tak for dit brev :)
Det lyder som om, at du har en frisk og rørig mor :)
Du har naturligvis ret i, at det godt kan have været lidt voldsomt for din dreng at fare hen over brosten og grusstier, og at det godt kan forklare, hvorfor han er vågnet og har været ked af det... Jeg tænker dog, at han har ligget i sin vogn, beskyttet af madras og barnevognskasse, og at det trods omstændighederne nok er begrænset, hvor meget han er blevet rystet.. men det har været rystende for dig, - også at du ikke har kunne få din mor til at lytte til dig...
Du skal naturligvis lægge mærke til, hvordan din dreng virker her efterfølgende, om han er lige så glad og smilende, som han plejer at være, eller om du pludselig oplever en ændring. Hvis du synes, at han virker anderledes, så kan du altid få jeres læge til at tjekke ham igennem...
Det lyder for mig som om, at du skal tage det helt roligt, og jeg tænker, at der ikke er sket din lille dreng noget :)
Knus herfra! Og rigtig god påske! :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske