Brev:
Tør hud
2. oktober 2018
Alder:
5 mdr.
Tør hud
Hej Helen,
Mange tak for dine svar.
Min søn på 5 måneder har meget tør hud, især på armene og benene og delvis i ansigtet.
Jeg har købt en hudcreme til ham fra apoteket som jeg bruger hyppigt. Han bliver kun badet i vand uden brug af body shampoo og bade-olie. Efter badet smørrer jeg ham ind i body lotion.
Kan det anbefales at bruge bade-olie i hans bad for at forebygge tør hud?
Venlig hilsen
Zadeh