Brev:
Græder i mormors arme
2. maj 2023
Alder:
4 mdr.
Græder i mormors arme
Hej Helen
Min datter er nu blevet 4 måneder og der er sket rigtig meget med hende den sidste tid, måske spiller det ind...?
Problemet er, at hun er begyndt at græde, når mormor holder hende. Vi er ofte sammen og min mor har altid været hyppigt på besøg, og jeg synes ikke, at det har været sådan før - men pludselig så kan hun bryde ud i ulykkelig gråd, når mormor tager hende op og holder hende.
Jeg kan se, at min mor bliver rigtigt ked af det, men jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det - hvad tænker du? Er det bedst, at min mor ikke tager hende op lige nu eller er det bedre, at hun tager hende, og jeg så står ved siden af og forsøger at trøste og berolige og fortælle, at det er helt okay?
Jeg vil lige nævne, at jeg er alene med hende, så jeg er lidt afhængig af, at hun kan passes af min mor på sigt.
Ser frem til at høre hvad du tænker :)
Hilsen
L