Middel mod talg?

19. juli 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Middel mod talg?

Hej

Jer er en 18årig fyr som har talg knopper på min penis (også hovedet) og på mine testikler. Jeg ved med sikkerhed at det er talg, da jeg har været ved lægen to gange for at være helt sikker!

- Min læge vil ikk gi mig noget mod det, selvom jeg godt ved at man ka få det, han siger at det ikke er udbredt nok. Jeg synes det er meget udbredt, da jeg har det over det hele dernede...

Den anden læge jeg gik til (dog i samme lægehus) sagde at det kunne man aldrig gøre noget ved, og at det aldrig ville gå væk..(???)

Grunden til jeg skriver er fordi at det hæmmer men selvtillid rigtig meget og bliver et større problem dag, efter dag!

Jeg ved man godt kan få noget i mod det.. Hvad synes du jeg skal gøre (???)

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Madras til barnevogn

En barnevognsmadras kan være lavet af forskellige materialer, f.eks. skumgummi. Det betyder, at madrassen let suger kondensvand, der naturligt vil samle sig i barnevognen, når barnet sveder eller bare trækker vejret. Derfor er det vigtigt, at madrassen løftes op og stilles på højkant dagligt, og når barnevognen ikke bruges, så madrassen er tør, når barnet skal ligge på den.

Om vinteren kan det være nødvendigt at tage madrassen med ind, så barnet ikke lægges på en iskold madras,...

Læs mere i Babylex

Rosiner

Børn under 3 år må gerne spise rosiner, men ikke i ubegrænsede mængder. Det anbefales at børn under 3 år max spiser 50 gram rosiner om ugen.

Rosiner indeholder en svampegift, som hedder Ochratoksin A. Dette tåler barnet kun i meget små mængder. Det er det totale indtag over en længere periode der betyder noget. Derfor sker der ikke noget ved, hvis barnet spiser mange rosiner en dag og i dagene derefter ikke spiser rosiner.

Svampegiften findes også i økologiske...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for en god brevkasse. Vi er i den kedelige situation, at vi ikke har haft glæde og gavn af vores egen sundhedsplejerske. Vi har fundet dine svar meget relevante.

Tak fra os.