Brev:
Stimulering af baby 5 mdr
15. december 2020
Alder:
5 mdr.
Stimulering af baby 5 mdr
Hej.
Jeg har to børn på hhv 3 år og 5 måneder.
Jeg føler nogle gange, at lillebror ikke får nok opmærksomhed. Jeg vil rigtig gerne blive bedre til at bruge tiden, imens storebror er i børnehave på at være mere opmærksom på lillebror.
I den forbindelse kan du måske komme med nogle gode råd.
Hvad kan jeg lave med ham? Er der noget bestemt legetøj, som han udviklingsnæssigt vil have gavn af? Er der nogle lege, jeg med fordel kan lave med ham?
På forhånd tak for svar