Brev:
Tandfrembrud, pludren og pylren
9. november 2020
Alder:
7 mdr.
Tandfrembrud, pludren og pylren
Hej Helen (:
Tak for alle dine råd, de har gavnet meget herhjemme (:
Dog har vi fundet ud af, at hvis vi ikke har så meget fokus på vores pige i måltiderne, går det meget bedre, så føler hun ikke vi sidde klar med skeen hele tiden. Hun er også begyndt at være en lille smule interesseret i maden, faktisk så hun selv tager lidt indenbords indimellem (:
Hun har nu selv valgt morgenflasken fra, kommer op og spiser dobbelt så meget morgenmad som før (:
Hun er nu begyndt at få tænder, to smukke tænder i undermunden (: her har hun ikke haft den store appetit, så vi har måtte ty til flaskerne, da hun kun har ville nippe til de forskellige måltider, og flaskerne er det eneste hun rigtig har ville have lige da tænderne tittede frem. Så vi har ikke taget en flaske fra hende endnu, men det går meget bedre og hun er begyndt at spise af fast mad igen, så vi tænker at vi så småt kan begynde at tage en flaske fra hende, som du anbefalede (her har jeg også et spørgsmål til dig, men det skriver jeg i et andet brev).
Men med tænderne på vej, er hun blevet meget pyldret, særligt om aftenen, her hænger hun meget og vi må helst ikke sætte hende fra os. Hun pludre ikke så meget, vil ikke svare tilbage i pludren, og det gør hun ellers normalt, det har vi også oplevet ved hvert af hendes tigerspring og pludselig pludre hun så meget igen, at vi ikke får et ord indført(:
Jeg vil her tilføje, at hun stadig er en glad, aktiv og nysgerrig pige i stor udvikling (:
Mit spørgsmål til dig er:
- Er det også normalt at hun ikke vil pludre så meget ved tandfrembrud?
- Og er det normalt at hun er så pyldret at vi ikke må gå fra hende?
Venlig hilsen
mor