Brev:
Frustreret baby, der gerne vil kravle
23. oktober 2020
Alder:
6 mdr.
Frustreret baby, der gerne vil kravle
Hej Helen
Er det normalt, at babyer er enormt frustreret når de ikke mestrer en ting fx at kravle?
Vores datter er lige begyndt at kunne komme op og sidde selv fra maven som hun hele tiden øver ligesom hun hele tiden øver sig på en kravle. Nærmest Hele dagen når hun har mulgihed for det, sidder hun i kravlestilling og løfter den ene arm frem og så den anden og maser rundt med benene men kommer ingen vegne og hun er så frustreret mens det foregår - hun brokker sig og det ender ofte ud i gråd.
Er det normalt? Skal vi lade hende øve sig videre mens hun græder eller hjælpe hende til at holde nogle pauser?
Normalt er hun glad og tilfreds men i denne tid oplever vi en frustreret baby der sover dårligt, ikke så gerne vil spise og bliver meget ked af det når hun sidder der på alle 4.
Mange hilsner herfra.