Brev:
Spisning uden at baby kan sidde selv
18. juli 2020
Alder:
7 mdr.
Spisning uden at baby kan sidde selv
Kære Helen,
Tak for dit svar omkring væskebehov og mad - det var meget klart og nu er vi bedre klædt på. Jeg har dog lige et lille tillægsspørgsmål:
Hvordan gør vi ift spisning, før min datter kan sidde selv? Lige nu sidder hun på skødet af os, men når hun sidder sådan er det lidt svært for hende at deltage i spisningen. Hun kan sagtens selv føre skeen op til munden og gribe om frugt og grønt, selvom det dog hurtigt glider ud af hendes hånd igen. Du skriver, at hun selv skal sidde med blød frugt osv., men hvordan gør vi det, når hun ikke kan sidde selv? Hvis der er en god metode til det altså.
De bedste hilsner,
Carina