Brev:
Kravler som en abe
3. januar 2020
Alder:
13 mdr.
Kravler som en abe
Kære Helen,
Jeg har en skøn og meget livlig dreng, han er begyndt at gå og er generelt rigtig godt med motorisk.
Han er som sagt godt i gang med at gå, hvilket er hans fortrukne måde at komme omkring på. Skal det gå rigtig stærkt, har han udviklet en måde at kravle på, som bedst kan beskrives som måden en chimpanse kravler på. Han kravler normalt på arme og det ene ben, men højre ben, skubber han ind under maven og sætter af. Da det altid han højre ben han bruger, er jeg blevet i tvivl om det er noget jeg bør være opmærksom på, om han kan have nogle motoriske udfordringer? Da han lærte at kravle, kravlede han normalt på alle fire, men nu er abe-måden hans fortrukne.
På forhånd mange tak for svaret.
Med venlig hilsen
Moren til en lille guldklump