Brev:
Undersøger sig selv lige rigelig?
7. december 2019
Alder:
17 mdr.
Undersøger sig selv lige rigelig?
Hej
Vores snart 1,5 års datter udnytter næsten hver situation til at rode med fingrer nede i hendes underliv når hun ingen ble har på.
Ud fra hvad vi kan læse, er det først noget der bør ske noget senere, men er det noget vi bør prøve at stoppe?
Hilsen