Brev:
Rysteture i kroppen
14. januar 2021
Alder:
4 år
Rysteture i kroppen
Hej Helen,
Vores datter på 4 år vågner en gang imellem op om morgenen med en rysten i kroppen. Det er sket 3 gange nu på 5-6 måneder. Det er svage rystelser. Hvis hun lægger en hånd på min arm kan jeg mærke at hun ryster, men lægger jeg min hånd ovenpå hendes (hånd), stopper det.
Hun er totalt sløv i nogle timer efter og når hun først kommer igang med at spise morgenmad, så spiser hun 2-3 gange så meget som normalt. Derefter er hun frisk igen.
Hun klager ikke over efterfølgende smerter. Hun er helt bevist om at hun har rystet i løbet af natten, men det er ikke nok til at det vækker hende eller os.
Jeg har nævnt det for hendes læge, som ikke mener at der skal gøres noget. Har du nogen ide om hvad det kan skyldes? Ellers er hun sund og rask og har aldrig fejlet andet end den klassiske snotnæse osv.
Med venlig hilsen
M.