Brev:
Bløde negle der buer opad
20. maj 2019
Alder:
13 mdr.
Bløde negle der buer opad
Hej :)
Jeg skriver da jeg er lidt bekymret for min datters fingernegle, hun har hydronefrose og har derfor fået trimopan siden hun blev født.
Ang hendes negle, de virker lidt tynde og når de vokser så de slipper der hvor de sidder fast på fingrene buer de opad, istedet for at gå ligeud, vi klipper den lige over, hun har buttede fingre, så tænkte det måske er derfor?
Jeg har læst et sted at det ikke er unormalt på fødderne indtil barnet er et par år, men har ikke kunne finde noget om fingre negle...
Hilsen M