Brev:
Hostelyde
1. maj 2019
Alder:
12 mdr.
Hostelyde
Hej Helen,
Kan du beskrive forskellen på hostelyde?
Min mindste dreng har en forkølelse og har astmatisk bronkitis. Men jeg synes han har en anden hoste end tidligere og jeg er nu i tvivl om det kan være en våd hoste.
Han synker meget tydeligt, men om det er slim eller om det er ondt i halsen synes jeg er svært at vurdere.
Hvordan hører jeg forskel?
Med venlig hilsen
Kris